×

Logowanie do Strefy nauczyciela


Zapomniałeś login?


Zapomniałeś hasło?

Strefa Rodzica

Statuty, regulaminy, procedury, zebrania, dzwonki itp... Więcej...

Punkt konsultacyjny

Punkt konsultacyjny dla rodziców i nauczycieli. Więcej...

Jesteśmy na Facebook

Jesteśmy też tutaj!

Zespół Szkół Nr 3

ZSnr3 Zapoznaj się ze wszystkimi typami szkół, które wchodzą w skład naszej placówki.

Wsparcie

Koła zainteresowań

Koła zainteresowańPo zajęciach oferujemy uczniom uczestnictwo
w kołach zainteresowań.

Nasz kanał na Youtube!

youtube

Ostatnio na Youtube

Życzliwy Włocławek w naszej szkole

Zasady dobrego wychowania

Teledysk na 8 Marca

Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych cz.1

Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych cz.2

Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych cz.3

Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych cz.4

Ognisko patriotyczne

Bicie Rekordu Polski!

Statystyki

Odsłon artykułów:
1988315

Odwiedza nas 13 gości oraz 0 użytkowników.

Powiatowy Ośrodek Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczy

 

1% podatku dla naszych uczniów

1 procent

Zwracamy się z prośbą do rodziców, opiekunów, sympatyków i tych wszystkich, którzy wyrażają wolę wsparcia naszej szkoły o  przekazanie 1% podatku na rzecz naszych podopiecznych. Dziękujemy!

 

Zadbaj o fejsa!

W budynku ZSZ, BSIS, SPP zawisła tablica informacyjna o tym, jak należy zadbać o swojego fejsa. Dotyczy głównie omówienia zagrożeń mogących wystąpić na portalu społecznościowym oraz sposobów ich zapobiegania dzięki właściwym ustawieniom swojego konta w tym miejscu. Warto skorzystać z porad, gdyż nie zajmują wiele czasu, natomiast pomagają w znacznym stopniu zwiększyć nasze bezpieczeństwo w sieci. Na tablicy umieszczono kod QR, który pozwoli wyświetlić porady także na smartfonie.

Do utworzenia tablicy wykorzystano materiały edukacyjne Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę - ze wspomnianymi ustawieniami konta na FB można zapoznać się także pod tym linkiem: https://www.edukacja.fdds.pl/7d1bead8-2f3a-43bf-bfb3-f09f8463f819/Extras/broszura-dbaj_o_fejs_FDDS-5062017.pdf

 

  • Image1
  • Image2
  • Image3
  • Image4
  • Image5
  • Image6
  • Image7
  • Image8